Podwyższenie jakości obsługi klienta pod presją czasu
Cel szkolenia
Uzyskanie przez pracowników obsługujących zdefiniowaną (młodą) grupę klientów kompetencji odpowiadających na wyzwania wynikające z charakteru grupy docelowej. Zarówno oferta jak i forma obsługi klienta w szeroko pojętym obszarze sprzedaży produktów i usług, w połączeniu z efektywnym zarządzaniem sobą w czasie pozwoli na podwyższenie poziomu obsługi klienta pod presja czasu. Uczestnicy poznają nowe techniki sprzedaży produktów i usług nastawione na klienta z pokolenia „Z”. Dodatkowe kompetencje sprzedażowe pozwolą pracownikom na zindywidualizowanie procesu budowania relacji z klientem i zamykania sprzedaży
Program szkolenia
1. Program osobistej efektywności. Efektywne zarządzanie sobą w czasie. Identyfikacja celów i poczucia odpowiedzialności za Zespół.
2. Koordynowanie obsługi młodego klienta i pracy własnej, relacje wewnętrzne i kanały komunikacji w Zespole obsługi klienta.
3. Skupienie na młodym kliencie, droga budowania relacji z klientem pokolenia Z.
4. Specyfika sprzedaży usług i produktów dla młodego klienta i jej zamykanie.