Coachingowy styl w zarządzaniu personelem firmy
Cel szkolenia
Celem warsztatów jest przeprowadzenie uczestnika przez proces coachingowego sposobu zarządzania w firmie, opartego na wzmacnianiu i wykorzystywaniu zasobów pracowników, które bez wątpienia są w ich posiadaniu. Szkolenie pozwolić ma na opanowanie przez osoby kierujące pracownikami umiejętności prowadzenia rozmowy coachingowej i stosowania technik formułowania pytań w jej trakcie. Pozwoli również na zdobycie kompetencji w zakresie kształtowania automotywacji pracownika.
Program szkolenia
- Co to jest coaching i jak może być przydatny w pracy menedżera?
- Coachingowi styl zarządzania, jako narzędzie rozwoju pracowników
- Prowadzenie rozmowy coachingowej z pracownikiem.
- Istota zadawania pytań w pracy z pracownikiem i aktywne słuchanie
- Rozwiązywanie problemów w procesie coachingu i pracy na stanowisku.
- Formułowanie celów i ich autokontrola. Motywowanie do zmian.