Rola doradcy klienta w budowaniu nowoczesnego wizerunku firmy
Cel szkolenia
Szkolenie składa się z trzech bloków tematycznych. Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji pracowników wykonujących zadania doradcy klienta w zakresie komunikacji, zarządzania czasem w pracy oraz funkcjonowania w zespole. Proponowane metody pracy na sali szkoleniowej, pozwolą wypracować zachowania szczególnie pożądane w pracy doradcy klienta oraz dokonać analizy organizacji procesu obsługi klienta (mocne strony procesu, obszary do rozwoju w oparciu o istniejące zasoby).
Program szkolenia
- Komunikacja w pracy doradcy klienta firmy.
- Komunikacja, jako narzędzie budowania relacji z klientem.
- Program osobistej efektywności w pracy doradcy klienta
- Określanie i realizacja celów zawodowych i sprzedażowych
- Kształtowanie stosunków interpersonalnych w zespole
- Etykieta i savoir vivre w pracy doradcy klienta