Kreowania bezpiecznego i przyjaznego środowiska pracyZamykanie sprzedaży – warsztaty podwyższające kwalifikacje pracowników działów handlowych
Cel szkolenia
Nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu koordynowania sprzedaży i nabycie warsztatowych kompetencji dotyczących zamykania sprzedaży i utrzymywania relacji z klientem w procesie sprzedażowym. Najnowsze doświadczenia wykazują, że w zakresie sprzedażowej obsługi klienta niezbędne jest ciągłe nabywanie nowych kompetencji tzn.:
- zindywidualizowanie procesu sprzedaży,
- zakotwiczenie klienta w procesie sprzedaży,
- budowanie relacji z klientem
Program szkolenia
- Wiara w siebie i wiara w produkt, usługę.
- Nawiązanie relacji z klientem ( sposoby i pułapki)
- Sprzedaż to proces
- Pytania, jak droga do zamykania sprzedaży
- Zamknięcie sprzedaży to dopiero początek.