Fundacja otrzymała dofinansowanie projektu edukacyjnego w ramach Erasmus +. Projekt realizujemy w partnerstwie z Ibn Haldun University ze Stambułu. IHU jest uniwersytetem badawczym zajmującym się naukami społecznymi, prowadzącym wiele projektów finansowanych ze środków krajowych i
międzynarodowych. W tym roku grupa badawcza z Wydziału Pedagogicznego z Ibn Haldun University koncentruje się na Erasmusie, Horyzoncie 2020 i innych projektach badawczych UE. Zrealizowali oni wiele projektów unijnych w Erasmusie. Uniwersytet Ibn Haldun zatrudnia 250 pracowników (150 pracowników akademickich, 100 pracowników administracyjnych), należy do czołowych uniwersytetów w Turcji i prowadzi dynamiczną współpracę z Ministerstwem Edukacji Narodowej (MoNE) w celu poprawy jakości edukacji i szkół szkoleniowych w Stambule i ogólnie Turcji poprzez prowadzenie dla nich
szkoleń oraz poprzez programy magisterskie i doktoranckie skierowane do kadry administracyjnej i pedagogicznej wszystkich szkół.
Projekt nosi tytuł: Gry edukacyjne – efektywne narzędzia edukacji dorosłych.
Cele Projektu to:
- Opanowanie podstaw wiedzy i praktycznych umiejętności edukatorów F. w zakresie stosowania gier edukacyjnych w kształceniu dorosłych,w tym seniorów w różnej wiekowo grupie
szkoleniowej w ciągu 6 m. - Przygotowanie teoretyczne i praktyczne edukatorów-wolontariuszy spośród grupy rówieśniczej, uczestników klubów seniora, do prowadzenia zajęć z zastosowaniem gier
edukacyjnych w ciągu 7 m od mobilności.
Program uzgodniony wstępnie z Partnerem przyjmującym zawiera w sobie następujące punkty:
„Zgrywalizowany moduł szkoleniowy — gry edukacyjne”
Grywalizacja: co to jest i jakie to uczucie? – 1/2 dzień
Przykłady grywalizacji, analiza, ocena koleżeńska wartości w edukacji dorosłych.- 1 dzień
Aktywna nauka dorosłych poprzez gry. 1/2 dnia
Wdrożenie aktywnego uczenia się – ćwiczenia -1 dzień
Gry i metody grywalizacyjne w kształtowaniu postaw osób dorosłych.- 1 dzień
Obecność poznawcza poprzez gry. – 1/2 dnia
Implementacja kognitywna – procesy i struktury poznawcze w trakcie uczenia się. 1/2 dnia
Elementy grywalizacji i projektowanie instruktażowe.1 dzień
Przykłady cyfrowych narzędzia do grywalizacji – 1 dzień
Tworzymy własną grę – warsztaty – 2 dni
Budowanie zespołu, współpracy i kooperacji za pomocą gier. – 1 dzień
Program kursu przedstawiony został przez Dr Ahmet Göçen, który jest profesorem nadzwyczajnym i ekspertem ds.
projektów z 12-letnim doświadczeniem w tej dziedzinie.
Otrzymaliśmy na te działania 20376 €