Kreowania bezpiecznego i przyjaznego środowiska pracyZamykanie sprzedaży – warsztaty podwyższające kwalifikacje pracowników działów handlowych

Cel szkolenia

Nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu koordynowania sprzedaży i nabycie warsztatowych kompetencji dotyczących zamykania sprzedaży i utrzymywania relacji z klientem w procesie sprzedażowym. Najnowsze doświadczenia wykazują, że w zakresie sprzedażowej obsługi klienta niezbędne jest ciągłe nabywanie nowych kompetencji tzn.:

  • zindywidualizowanie procesu sprzedaży,
  • zakotwiczenie klienta w procesie sprzedaży,
  • budowanie relacji z klientem

Program szkolenia

  1. Wiara w siebie i wiara w produkt, usługę.
  2. Nawiązanie relacji z klientem ( sposoby i pułapki)
  3. Sprzedaż to proces
  4. Pytania, jak droga do zamykania sprzedaży
  5. Zamknięcie sprzedaży to dopiero początek.
masz pytania?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz, lub przejdź do sekcji „kontakt”

Używamy ciasteczek, aby zapewnić jak najwyższy komfort korzystania z naszej witryny. Wszelkie informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności. Polityka Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close