Rola doradcy klienta w budowaniu nowoczesnego wizerunku firmy

Cel szkolenia

Szkolenie składa się z trzech bloków tematycznych.  Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji pracowników wykonujących zadania doradcy klienta w zakresie komunikacji, zarządzania czasem w pracy oraz funkcjonowania w zespole. Proponowane metody pracy na sali szkoleniowej, pozwolą wypracować zachowania szczególnie pożądane w pracy doradcy klienta oraz dokonać analizy organizacji procesu obsługi klienta (mocne strony procesu, obszary do rozwoju w oparciu o istniejące zasoby).

Program szkolenia

  1. Komunikacja w pracy doradcy klienta firmy.
  2. Komunikacja, jako narzędzie budowania relacji z klientem.
  3. Program osobistej efektywności w pracy doradcy klienta
  4. Określanie i realizacja celów zawodowych i sprzedażowych
  5. Kształtowanie stosunków interpersonalnych w zespole
  6. Etykieta i savoir vivre w pracy doradcy klienta
masz pytania?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz, lub przejdź do sekcji „kontakt”

Używamy ciasteczek, aby zapewnić jak najwyższy komfort korzystania z naszej witryny. Wszelkie informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności. Polityka Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close