Psychologia kontaktu z trudnym klientem

Cel szkolenia

Celem warsztatów jest przyswojenie pożądanych zachowań w kontaktach z trudnym klientem pozwalających na kompetentne i efektywne działanie pracownika. Warsztat umożliwi opanowanie umiejętności kontroli stresu, co w efekcie winno zapewnić zmniejszenie ryzyka wypalenia zawodowego pracowników liniowych.

Program szkolenia

  1. Pozytywny stosunek do siebie i innych.
  2. Mapa trudnych sytuacji.
  3. Kształtowanie odporności na stres, strategie zarządzania stresem, techniki radzenia sobie ze stresem.
  4. Trening alternatywnych zachowań.
  5. Techniki kontroli emocjonalnej zwiększające odporność na stres, spirala emocji – „siła spokoju”, metody relaksacji i wizualizacji, zwiększenie wykorzystania swojego potencjału, sprawdzone metody kontrolowania stresu.
  6. Praktyczne wskazówki postępowania w sytuacji stresowej.
masz pytania?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz, lub przejdź do sekcji „kontakt”

Używamy ciasteczek, aby zapewnić jak najwyższy komfort korzystania z naszej witryny. Wszelkie informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności. Polityka Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close