Podwyższenie jakości obsługi klienta pod presją czasu

Cel szkolenia

Uzyskanie przez pracowników obsługujących zdefiniowaną (młodą) grupę klientów kompetencji odpowiadających na wyzwania wynikające z charakteru grupy docelowej. Zarówno oferta jak i forma obsługi klienta w szeroko pojętym obszarze sprzedaży produktów i usług, w połączeniu z efektywnym zarządzaniem sobą w czasie pozwoli na podwyższenie poziomu obsługi klienta pod presja czasu. Uczestnicy poznają nowe techniki sprzedaży produktów i usług nastawione na klienta z pokolenia „Z”. Dodatkowe kompetencje sprzedażowe pozwolą pracownikom na zindywidualizowanie procesu budowania relacji z klientem i zamykania sprzedaży

Program szkolenia

1. Program osobistej efektywności. Efektywne zarządzanie sobą w czasie. Identyfikacja celów i poczucia odpowiedzialności za Zespół.

2. Koordynowanie obsługi młodego klienta i pracy własnej, relacje wewnętrzne i kanały komunikacji w Zespole obsługi klienta.

3. Skupienie na młodym kliencie, droga budowania relacji z klientem pokolenia Z.

4. Specyfika sprzedaży usług i produktów dla młodego klienta i jej zamykanie.

masz pytania?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz, lub przejdź do sekcji „kontakt”

Używamy ciasteczek, aby zapewnić jak najwyższy komfort korzystania z naszej witryny. Wszelkie informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności. Polityka Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close