Coachingowy styl w zarządzaniu personelem firmy

Cel szkolenia

Celem warsztatów jest przeprowadzenie uczestnika przez proces coachingowego sposobu zarządzania w firmie, opartego na wzmacnianiu i wykorzystywaniu zasobów pracowników, które bez wątpienia są w ich posiadaniu. Szkolenie pozwolić ma na opanowanie przez osoby kierujące pracownikami umiejętności prowadzenia rozmowy coachingowej i stosowania technik formułowania pytań w jej trakcie. Pozwoli również na zdobycie kompetencji w zakresie kształtowania automotywacji pracownika.

Program szkolenia

  1. Co to jest coaching i jak może być przydatny w pracy menedżera?
  2. Coachingowi styl zarządzania, jako narzędzie rozwoju pracowników
  3. Prowadzenie rozmowy coachingowej z pracownikiem.
  4. Istota zadawania pytań w pracy z pracownikiem i aktywne słuchanie
  5. Rozwiązywanie problemów w procesie coachingu i pracy na stanowisku.
  6. Formułowanie celów i ich autokontrola. Motywowanie do zmian.
masz pytania?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz, lub przejdź do sekcji „kontakt”

Używamy ciasteczek, aby zapewnić jak najwyższy komfort korzystania z naszej witryny. Wszelkie informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności. Polityka Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close