Narzędzia coachingowe w pracy doradcy klienta.

Szkolenie przeznaczone dla doradców klienta.

  • Praktyczne przygotowanie doradców do pracy indywidualnej z osobami będącymi w trudnej sytuacji,
  • Zdobycie doświadczenia w ustalaniu planu rozwoju zawodowego klientów indywidualnych,
  • Nabycie umiejętności prowadzenia, wspierania i inspirowania do osiągania coraz lepszych efektów i coraz bardziej ambitnych celów zawodowych,
  • Odkrywanie zasobów swoich klientów, wzmacnianie ich samodzielności i wiary w osiąganie zakładanych celów.

Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jak odkrywać potencjał, rozwijać indywidualne zasoby oraz uprawiać trudną sztukę wspierania osób, które chcą marzenia zmieniać w cele.

1. Coaching kariery – spotkania nastawione na wzbudzanie refleksji i podejmowanie decyzji.

2. Potencjał klienta oraz jego kompetencje – bezcenna wiedza na temat możliwości zawodowych.

3. Rezultaty coachingu – widoczne, odczuwalne i mierzalne efekty pracy coacha.

4. Kodeks etyczny oraz regulacje prawne związane z rynkiem pracy.

Jesteś zainteresowany tym szkoleniem?

Skorzystaj z formularza i skontaktuj się z nami.

Używamy ciasteczek, aby zapewnić jak najwyższy komfort korzystania z naszej witryny. Wszelkie informacje znajdziesz w naszej polityce prywatności. Polityka Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close